Çiğ Beslenme | LAV İlham
LAV ile Hep Yeni Bir Heyecan

ÇİĞ BESLENME

Günümüzün popüler sağlıklı beslenme trendlerinden çiğ beslenme, en basit tanımı ile pişmemiş besinlerle beslenmek. Çiğ besini ise şu şekilde tanımlayabiliriz: Yiyeceklerdeki enzimler 47°C üzerinde ısıtılırlarsa yok oluyor. Halbuki sindirimi ve yiyeceklerin yararlı bölümlerini özümsemeyi bedenimiz, bu enzimler sayesinde yapıyor. Yiyeceklerin içindeki enzimler, 47C üzerinde değişikliğe uğradığı için bu sıcaklığın altında pişirilen veya hiç pişirilmeyen gıdalar, çiğ besin olarak tanımlanıyor. Genel olarak, yediklerinizin yüzde 75’inin sebze, meyve, filiz, kavrulmamış fındık, badem gibi yağlı tohumlar olması öneriliyor.

BU İÇERİKTE KULLANILAN ÜRÜNLER

SOSYAL MEDYADA LAV
/lavturkiye
YENİLİKLERDEN HABERDAR OLUN
Copyright @2017 Gürok Turizm ve Madencilik A.Ş
Bu site ESKİMO web araçları kullanılarak hazırlanmıştır.