YARDIM MERKEZİ

Aklınıza takılan tüm soruların cevabı burada. Diğer sorularınız için info@lav.com.tr adresine mail atabilirsiniz. Keyifli alışverişler dileriz
EN POPÜLER SORULAR

Neden üye olmalıyım?

Lav.com.tr'den alışveriş yapmak için üye olmanız gerekmektedir. Lav.com.tr’ye üye olduğunuzda yenilikler, fırsatlar ve kampanyalardan öncelikli olarak haberdar olabilir, arkadaşlarınızı davet ederek hediye çeki kazanabilir ve siparişlerinizde biriktirdiğiniz LAV paralarınız ile uygun fiyatlı alışveriş olanaklarından faydalanabilirsiniz. Lav.com.tr'ye üye olmak için tıklayınız.

Bu cevap size yardımcı oldu mu?

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Üye olmadan sepetinize seçtiğiniz ürünleri atabilirsiniz; ancak sepetinizdeki ürünleri satın almak için üye olmanız gerekmektedir.

Bu cevap size yardımcı oldu mu?

Üye olurken TC kimlik numaram neden isteniyor?

Öncelikle ilginiz ve hassasiyetiniz için teşekkür ederiz. 29/08/2006 tarihli ve 26274 sayılı Resmi Gazete'de tebliğ edildiği üzere 01/01/2007 tarihinden itibaren gerçek kişilere kesilen faturalarda T.C. Kimlik Numarası yazma zorunluluğu getirilmiştir. T.C. kimlik numaranız da dahil olmak üzere hiçbir üyelik bilginiz 3. şahıs ya da kurumlara paylaşılmamaktadır.

Bu cevap size yardımcı oldu mu?

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Üye olurken kullandığınız şifrenizi unuttuysanız Üye Girişi bölümünden Şifremi Unuttum yönlendirmesine tıklayarak şifrenizi sıfırlayabilirsiniz. Şifrenizi şimdi sıfırlamak için tıklayınız.

Bu cevap size yardımcı oldu mu?

Nasıl sipariş verebilirim?

Öncelikle ilginiz için teşekkür ederiz. Sipariş verebilmek için "Üye Ol" yönlendirmesini tıklayarak üye olmanız gerekmektedir. Sonrasında dilediğiniz ürünü "Sepete Ekle" butonuna tıklayarak sepetinize atabilirsiniz. Tüm ürünlerinizi sepete attıktan sonra sayfanın sağ üst kısmında bulunan "Sepetim" kısmına tıklayarak, adres vb. bilgilerinizi doldurabilir ve siparişinizi verebilirsiniz.

Bu cevap size yardımcı oldu mu?

Fiyatlarınıza KDV dahil mi?

Belirtilen ürün fiyatlarına KDV dahildir.

Bu cevap size yardımcı oldu mu?

Ödemeyi nasıl yapacağım? Ödeme seçenekleri nelerdir?

Ödemelerinizi, kredi kartı veya kapıda nakit ödeme yoluyla yapabilirsiniz. Havale veya eft ile ödeme seçeneği yoktur. KREDİ KARTI Ödemelerinizi kredi kartları ile yapabilirsiniz. TAKSİT Ödemelerinizi Mastercard ve Visa kredi kartları ile yapabilirsiniz. Anlaşmalı bankaların (Yapı Kredi Bankası, Halkbank, Garanti Bankası, Finansbank) kredi kartları ile yapılan ödemelerde 50 TL ve üzeri tutar için 6 taksit olanağı bulunmaktadır. Bankanın yapmış olduğu kampanya koşullarına göre ilave taksit sayısı değişiklik göstermektedir. Satın alma işleminizi gerçekleştireceğiniz “Ödeme” sayfasında, kredi kartı ve bankanıza göre taksit seçeneklerine ulaşabilirsiniz. KAPIDA NAKİT ÖDEME Ürününüzün bedelini kapıda kargo yetkilisine nakit olarak yapabilirsiniz. Kapıda nakit ödeme seçeneği için tarafınızdan tahsil edilecek 5,5 TL tutarındaki ücret, faturanız üzerindeki toplam ücrete dahildir. Fatura tutarınız haricinde, kapıda nakit ödeme seçeneği için kargo yetkilisine ilave bir ödeme yapmanız gerekmemektedir.

Bu cevap size yardımcı oldu mu?

3D Secure Nedir?

3-D Secure, internette alışveriş işlemlerinin güvenli bir şekilde yapılabilmesi için kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş olan bir kimlik doğrulama sistemidir.

Bu cevap size yardımcı oldu mu?

3D Secure Neden Güvenlidir?

3D Secure sisteminde, sanal ödeme işlemi gerçekleşirken, banka tarafından kart sahibine sadece kendisinin bildiği ödeme şifresi sorulmakta ve kart sahibinin kimliği doğrulanmaktadır. Bu sayede kredi kartlarınızın yetkisiz kişiler tarafından internet ortamında kullanması engellenmektedir.

Bu cevap size yardımcı oldu mu?

3D Secure ile nasıl alışveriş yapabilirim?

Sipariş onayla butonuna tıkladığınızda, kredi kartına ilişkin işlem yapılacak bankaya göre form gelecektir. Kayıtlı gsm numaranıza gönderilen tek kullanımlık sms şifresini forma girmenizin akabinde bilgileriniz bankadan doğrulandığı takdirde siparişiniz onaylanır.

Bu cevap size yardımcı oldu mu?

Lav.com.tr'den alışveriş yapmak güvenli mi?

Ödeme yaparken kredi kartınızla ilgili bilgiler 128bit SSL kullanılarak şifrelenip, otomatik olarak ödeme işlemlerinin yapıldığı bankaya ulaşmakta ve provizyon alınmaktadır. Bu işlem sırasında bilgileriniz sadece bankaya gönderilmekte, Gürok Turizm ve Madencilik A.Ş. tarafından tutulmamaktadır.

Bu cevap size yardımcı oldu mu?

Kişisel bilgilerim kayıtlı tutuluyor mu?

Üyelik kaydı ve alışveriş sırasında verdiğiniz kimlik bilgileriniz üyelik sözleşmesi uyarınca saklanmakta, 3.şahıs veya kurumlarla paylaşılmamaktadır.

Bu cevap size yardımcı oldu mu?

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Siparişinizi siparişlerim sayfasından iptal edebilirsiniz. Online sipariş iptal etme işlemi siparişiniz kargoya verildi ise yapılamaz.

Bu cevap size yardımcı oldu mu?

Hediye çekim iade edilir mi?

Hediye çeklerinin iadesi yapılamamaktadır.

Bu cevap size yardımcı oldu mu?

Siparişimin durumunu öğrenebilir miyim?

Siparişinizin durumu hakkında bilgi almak için; Siparişlerim bölümünden siparişlerinizi görüntüleyebilir, 0216 576 25 25 numaralı destek hattımızı arayabilir ya da info@lav.com.tr adresine e-posta atabilirsiniz.

Bu cevap size yardımcı oldu mu?

Teslimat süresi ne kadar?

Lav.com.tr'den sipariş edilen tüm ürünler mümkün olduğunca hızlı bir şekilde kargoya verilmekte olup, bu süre 2 ile 4 iş gününü bulabilmektedir. Ürünleriniz Kütahya'dan gönderilmekte olup, İstanbul içi gönderilerin 1 iş günü, diğer illerin ise 1 ile 4 iş günü arası tahmini varış süresi öngörülmektedir. Kargo firması, siparişinizi –iş günleri– 09.00-18.00 saatleri arasında belirttiğiniz adrese teslim edecektir.

Bu cevap size yardımcı oldu mu?

Ürünlerim yolda kırılır mı?

Öncelikle ilginiz ve hassasiyetiniz için teşekkür ederiz. Siparişleriniz kargoya uygun şekilde özel olarak ambalajlanarak gönderilmektedir. Anlaşmalı olarak çalıştığımız Yurtiçi Kargo da taşıma konusunda hassas ve temkinli davranmaktadır. Eğer istisnai bir şekilde, üründe taşıma kaynaklı kırılma söz konusu olur ise, size yeni ürün tedarik edebilmemiz için sipariş numaranız ile birlikte hasarlı ürünlerin fotoğrafını "info@lav.com.tr" adresine göndermeniz yeterli olacaktır.

Bu cevap size yardımcı oldu mu?

Siparişimi teslim alırken kargo ücreti ödeyecek miyim?

Satın aldığınız ürüne ilişkin kargo bedeli siparişinizi onaylarken tarafınıza sunulur ve onayınız dahilinde sipariş tutarına ilave edilir. Siparişiniz adresinize ulaştığında kargo yetkilisine kesinlikle ödeme yapmayınız.

Bu cevap size yardımcı oldu mu?

Türkiye'nin her yerine teslimat yapıyor musunuz?

Lav.com.tr'den satın almış olduğunuz ürünler Türkiye'nin her yerine adresinize teslim edilir. Kıbrıs'a gönderim yapılmamaktadır.

Bu cevap size yardımcı oldu mu?

Kargo ücreti ne kadar?

Lav.com.tr'den yapacağınız alışverişlerde kredi kartı ile ödemelerde 7 TL sabit sevkiyat bedeli oluşmaktadır. Kapıda nakit ödemelerde yurtiçi kargo tahsilat ücreti aldığından dolayı bu ücret 12,5 TL olmaktadır.

Bu cevap size yardımcı oldu mu?

Hangi kargo firmasıyla çalışıyorsunuz?

Lav.com.tr'den yapılan alışverişlerin teslimatı Yurtiçi Kargo tarafından sağlanmaktadır. Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise, kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Ürünlerde bir hasar gördüğünüz durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından boyner.com.tr’ ye ulaştırılacak ve tarafımızdan ürünlerin değişimi yapılacaktır.

Bu cevap size yardımcı oldu mu?

Alışverişimin iadesini farklı bir banka hesabına/kredi kartına alabilir miyim?

Lav.com.tr'den yapmış olduğunuz alışverişleri iade etmeniz durumunda iade bedeli yalnızca siparişi oluştururken tercih ettiğiniz ödeme yöntemiyle ve kullanmış olduğunuz ödeme aracına iade edilmektedir.

Bu cevap size yardımcı oldu mu?

Ürünüm kırık geldi, ne yapmalıyım?

Öncelikle yaşanan aksaklıktan ötürü sizlerden özür dileriz. Sipariş numaranız ile birlikte kırık ürünlerin fotoğraflarını "info@lav.com.tr" adresimize mail olarak göndermenizi rica ederiz. Akabinde gerekli işlemler başlatılarak, tarafınıza ürün gönderimi sağlanacaktır. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Bu cevap size yardımcı oldu mu?

Siparişimi nasıl iade edebilirim?

İade işleminizi "Hesabım" sayfasında "Siparişlerim" kısmında bulunan iade butonuna tıklayarak başlatabilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürünleri seçtikten sonra ürününüzü size ulaştırıldığı gibi kırılmayacak şekilde ambalajlayarak, faturanızın bir nüshası ile birlikte Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak faturanızdaki Gürok Turizm ve Madencilik A.Ş. - Online Satış (Eskişehir Yolu 5.Km 43100 Kütahya) adresimize göndermeniz yeterli olacaktır. Gönderiniz tarafımıza ulaştıktan sonra iade işleminiz başlatılacak ve ürünün bedeli, bankanızın muhasebeleştirme sürecine bağlı olarak 10 gün içerisinde kredi kartınıza yansıyacaktır. Kapıda nakit ödemelerde, iade işleminizin yapılabilmesi için, şahsınıza ait bir banka hesabının aşağıdaki bilgilerini sipariş numaranızla birlikte "info@lav.com.tr" adresimize göndermenizi rica ederiz. BANKA ADI : IBAN :

Bu cevap size yardımcı oldu mu?

Beğenmediğim bir üründe değişim yapabilir miyim?

Değiştirmek istediğiniz ürünleri iade ederek tekrar sipariş vermeniz gerekmektedir. Ürün veya ürünleri hasar görmesini engelleyecek şekilde paketleyerek, kutusu ve kolisi içinde faturasının orjinal nüshası ile birlikte Gürok Turizm ve Madencilik adresine göndermenizi rica ederiz. Gönderinizin bize ulaşmasının ardından iade işlemleriniz başlatılarak tarafınıza para iadesi gerçekleştirilecektir. Kapıda nakit ödeme yaptığınız için iadenin tarafınıza yapılabilmesi için, şahsınıza ait herhangi bir banka hesabının bilgileri ve IBAN numarasını paylaşmanızı rica ederiz.

Bu cevap size yardımcı oldu mu?

LAV ürünlerini nereden satın alabilirim?

Öncelikle ilginiz için teşekkür ederiz. Markamıza ait mağazamız bulunmamaktadır fakat www.lav.com.tr online alışveriş sitemizden geniş ürün gamımızı inceleyerek sipariş verebilirsiniz. Ayrıca ürünlerimizi ulusal ve yerel zincir marketler ile yerel züccaciyelerden temin edebilirsiniz.

Bu cevap size yardımcı oldu mu?

Arkadaşımı davet ettim fakat hediye çekim yüklenmedi

Öncelikle ilginiz için teşekkür ederiz. Arkadaşlarınızın davetiniz üzerine göndermiş olduğunuz e-posta içerisinde yer alan “üye ol” linkine tıklayarak üye olmaları gerekmektedir. Üye ol linki ile açılan penceredeki sayfaya sizin belirttiğiniz arkadaşınıza ait e-posta adresi ile üye olması gerekmektedir. Bu süreçler tamamlandıktan sonra sistem otomatik olarak hediye çekinizi yükleyecektir. Bu süreçlerin dışında yapılan üyeliklerde davetleriniz “beklemede” görünecek ve hediye çekiniz yüklenemeyecektir

Bu cevap size yardımcı oldu mu?

Yurtdışından sipariş verebilir miyim?

İlginiz için teşekkür ederiz. Sitemiz üzerinden verilen siparişlerin gönderimi sadece Türkiye sınırları dahiline yapılabilmektedir.

Bu cevap size yardımcı oldu mu?

Hediye çekimi nasıl kullanabilirim?

Sahip olduğunuz hediye çeklerini ödeme sayfasında görüntüleyebilirsiniz. Kullanmak istediğiniz hediye çekinizi seçtiğinizde indiriminiz otomatik olarak yansıyacaktır. Eğer kullanmak istediğiniz bir hediye çeki kodunuz var ise, "Çek/Promosyon kodu" alanına girerek hediye çeki tutarı kadar indirimden yararlanabilirsiniz. Hediye çekleriniz sadece ürün bedelinde indirim sağlamakta olup, kargo ücreti üzerinde bir etkisi bulunmamaktadır.

Bu cevap size yardımcı oldu mu?
SOSYAL MEDYADA LAV
/lavturkiye
YENİLİKLERDEN HABERDAR OLUN
Copyright @2017 Gürok Turizm ve Madencilik A.Ş